1. Пройдіть наступний ТЕСТ. Результат повідомте вчителю.
Теоретичний матеріал
Подія (у середовищі Scratch) — натискання на клавішу, клацання клавішею миші на об'єкті (виконавцю або сцені), надходження повідомлення, зіткнення виконавців тощо.
При виконанні проекту виконавці можуть реагувати на події — опрацьовувати події.
Види подій:
При виконанні проекту виконавці можуть реагувати на події — опрацьовувати події.
Види подій:
- події, які запускають скрипти;
- події, які можуть запускати певні дії у скриптах;
- набуття величинами певних значень.
Після того, як визначено, на які події повинні реагувати виконавці, потрібно продумати алгоритми опрацювання подій — описи послідовностей дій, які необхідно виконувати у випадку виникнення тієї чи іншої події. Найчастіше це реалізують шляхом запуску певних скриптів за умови появи події з використанням блоків-заголовків. Інший спосіб полягає у перевірці наявності події або значення певної величини.
Події, які запускають скрипти
Події, які запускають скрипти
Натискання кнопки | |
Вибір виконавця | |
Натискання клавіші на клавіатурі | |
Вибір сцени | |
Отриманя повідомлення |
Події, які можуть запускати певні дії у скриптах
Дотик до вказаного об'єкта | |
Дотик до вказаного кольору | |
Дотик одного кольору до іншого | |
Натискання клавіші на клавіатурі | |
Натискання кнопки миші |
Величини, які можна використати в означенні подій
Координата вказівника мишки по горизонталі | |
Координата вказівника мишки по вертикалі | |
Відстань між виконавцем та іншим об‘єктом | |
Значення таймера в секундах | |
Значення гучності відтворення звуків (1 : 100) | |
Координата виконавця по вертикалі (–240 : 240) | |
Координата виконавця по горизонталі (–180 : 180) | |
Розмір виконавця у відсотках від початкового розміру | |
Поточний номер образу виконавця | |
Темп звучання в ударах за хвилину | |
Гучність звуку |
Немає коментарів:
Дописати коментар